رستوران ایتالیایی کارن

یکی از پروژه های راه اندازی کافه رستوران ایتالیایی کارن موفق و خاص ما میباشد که در شهر کرمانشاه انجام شده است.

 

کارن
کارن

 

منو غذایی موجود در کافه رستوران ایتالیایی کارن

در این مجموعه سعی بر این داشتیم تا بتوانیم از،آیتم های خاص

ایتالیایی و نوشیدنی به روز کافه استفاده کنیم.کارن از آن دسته مجموعه هایی میباشد

که هر خانواده با هرنوع سلیقه ای،میتواندمهمان آن باشد.

یکی از آیتم های جذاب مجموعه کارن پاستا ها و پیتزاهای رستوران ایتالیایی کارن است که از مواد تازه و به روز همیشه تهیه میشود.

تجربه یک حس خوب

کافه رستوران ایتالیایی کارن کرمانشاه با دارا بودن فضایی کوچک می تواند میزبان خوبی برای میهمانی ها و دورهمی های دوستانه و خانوادگی شما باشد. این کافه در بهترین منطقه شهر کرمانشاه واقع شده و همین امر محبوبیت آن را دو چندان کرده است. معماری و دکوراسیون داخلی کافه رستوران ایتالیای کارن به همراه ارائه منو ایتالیایی و کافه خوشمزه و خوش عطر یکی از مزیت های آن به حساب می آید. کافه رستوران ایتالیایی کارن  کرمانشاه نوشیدنی و قهوه های بی نظیری را تهیه می کند و می تواند عصری زیبا یا آخر هفته ای رویایی برای شما و همراهانتان بسازد. کارن از ساعت ۱۱ الی ۲۳ باز هست و به ارائه سرویس به مشتریانش می پردازد. در سفر به کرمانشاه، از منو غذایی رستوران ایتالیایی کارن که بسیار خوشمزه میباشد،به همراه قهوه بی نظیر کافه غافل نشوید.

کافه رستوران ایتالیایی کارن

تمام سعی خودش رو کرده تا بتونه براتون یه کافه اصیل و واقعی چه در ظاهر چه منوش داشته باشه، شما وقتی وارد بشین با دیدن دکورش حس خوبش رو میگیرن بعد عطر و طعم منو غذا و کافه با آرامشی خاص به صورتتون میخوره و دوست دارین تمام روز رو اونجا بمونین.پس یادتون باشه حتما توی سفر به کرمانشاه از کارن بازدید کنید.

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: کليه حقوق مادي و معنوی اين وب سايت محفوظ و متعلق به سرآشپز شاهین غنی زاده مي باشد.